Ghiduri și specificații pentru proiectarea digitală în outdoor

Simplitatea este cheia pentru crearea unui design extraordinar.

Obiectivul principal al panoului este funcționalitatea, scopul final fiind citirea mesajului afișat. Chiar și cel mai bun design este lipsit de valoare dacă nu este lizibil de la distanță. Doar după ce lizibilitatea a fost definită, poate interveni creativitatea.

Deși foarte asemănătoare, există variații de concept în proiectarea pentru digital, spre deosebire de tradiționalul outdoor. Având în vedere acest lucru, mai jos sunt enumerate câteva principii recomandate pentru proiectarea graficii pentru un panou digital.

Faceți textul mare!

Grafica în outdoor trebuie să fie simplă, clară și ușor de citit. Panourile digitale ar trebui să fie lizibile de la 150 de metri distanță. Afișajele LED digitale depind de rezoluția afișajului și un simbol trebuie să includă cel puțin 8 diode LED. Exemplu: un afișaj de 12 mm va avea o diodă LED la fiecare 12 mm, deci 12 x 8 = 96 mm. Deci, pe un ecran cu LED-uri de 12 mm textul nu trebuie să fie mai mic de 100mm.

Utilizați fonturi aldine, non-serife!

Utilizați întotdeauna fonturi mari, lizibile. La 500 de metri, liniile subțiri se estompează optic sau se descompun. Evitați fonturi decorative, italice sau serife. Ca regulă generală, fonturile Sans serif oferă cea mai bună lizibilitate. Pentru panourile digitale, este recomandat să adăugați o linie subțire în jurul textului pentru a-l separa de fundal.

Concentrați-vă pe un mesaj sau o idee!

Simplificați totul. Nu prezentați un mesaj complex sau numeroase imagini. Aveți un singur lucru pe care vreți ca publicul să îl facă sau să îl recunoască. Acesta va rămâne fix pe panou, chiar dacă în fundal se succed 2 – 3 imagini. Cel mai bun suport outdoor reduce un mesaj complex la elementele esențiale ale acestuia.

Fiți concis!

Utilizați cel mult zece cuvinte pe întregul panou – și aceasta include sloganul pentru logo / produs. Vă recomandăm șapte cuvinte sau mai puțin pentru titlu. Folosiți cuvinte scurte pentru o înțelegere mai rapidă.

Culoarea

Utilizați numai fișiere de culoare RGB pentru afișajele digitale. Desenați ca pentru un site web, televizor sau monitorul de la calculator.

Evitați fundalul alb

Pentru a obține alb, o combinație a tuturor celor trei culori trebuie să fie activată la luminozitatea lor maximă. În consecință, fundalul alb se va spăla și va concura cu restul creației dvs.

Utilizați culori strălucitoare și îndrăznețe

Folosiți nuanțe intense. Culorile complementare, cum ar fi roșu și verde, nu sunt lizibile împreună. Contrastul combinațiilor de culori funcționează cel mai bine pentru vizualizarea modelelor în aer liber la distanțe mari.

Folosiți un contrast ridicat

Subtilitatea nu funcționează la distanțe mari. Contrastul puternic, atât în nuanță cât și în valoare, este esențial pentru crearea unei imagini digitale bune în outdoor.

Alegeți-vă inspirat imaginea

Luați un obiect mic și faceți-l mare (ca un ceas), mai degrabă decât un obiect mare micșorat (ca o clădire). Evitați utilizarea peisajelor sau scenelor complexe. Vă recomandăm maxim 3 elemente vizuale în total. De exemplu: o imagine, un logo și un titlu.

Uitați de fundalul neutru

Spațiul neutilizat nu se aplică în exterior, ca în materialul tipărit. Creșteți-vă logo-ul, dimensiunile fonturilor și imaginile. Nu este recomandat să lăsați spațiu vizual neutilizat la 300 – 500 de metri.

Creați o reclamă ”în mișcare”

Este păcat să nu folosiți facilitatea de mișcare oferită de ecranele LED! Orice mișcare va atrage privirile trecătorilor! Pentru aceasta, aveți mai multe posibilități:

  • Creați un cinemagraf. Cinemagraf sunt fotografii în care are loc o mișcare minoră și repetată, formând un clip video.
  • Creați un time-lapse. Fotografia temporală este o tehnică prin care frecvența la care sunt capturate cadrele de film este mult mai redusă decât frecvența utilizată pentru vizualizarea secvenței. Când este redat la viteză normală, timpul pare că se scurge mai repede.

Creați un o prezentare din 2-3 cadre, care au ca punct comun logo-ul, numele firmei și produsul care face subiectul reclamei. Fiecare cadru va avea altă imagine. Această prezentare este apoi salvată ca film, la care textul rămâne fix, iar fundalul se schimbă.

Testați-vă ideea

Un panou publicitar nu este un anunț tipărit, timpul mediu de vizionare este de aproximativ 5 secunde. Un test bun este de a arăta reclama cuiva, de la distanță pentru doar 5 secunde și apoi să-l întrebați despre ea. A reținut mesajul? Cine își face reclamă? La ce?

Schiță de producție Panou LED

Dimensiune imagine720 pixeli x 540 pixeli
Tip fișierJPEG sau mp4
Mod culoareRGB
Rezoluție300 dpi