Câteva moduri de a crea conținut digital care surprinde

Reclama  pe ecrane digitale este eficientă dacă conținutul afișat surprinde, captează atenția. Ecranele nu sunt altceva decât un mediu, în timp ce conținutul are puterea de a modela experiența clienților și de a inspira acțiuni. Este posibil să aveți câteva grafice promoționale și niște postări media pe rețelele de socializare pe care să le afișați pe ecrane, dar cum creați conținut digital cu adevărat convingător?

  1. Încorporați brandul ori de câte ori puteți

Atunci când utilizatorii văd o reclamă pe un ecran LED, e de dorit ca aceștia să știe și cine este beneficiarul. În cazul în care conținutul dumneavoastră atrage atenția, de ce să nu profitați și pe partea de marketing? Evidențiați marca prin includerea siglei, schemei de culori, a fonturilor și a oricăror altor elemente de design reprezentative.

  1. Cunoașteți-vă publicul

Conținutul digital, prin însăși natura sa, este ușor de personalizat și editat. Profitați de acest avantaj creând conținut care se adresează publicului țintă. Pentru orice reclamă care necesită participarea publicului, asigurați-vă că îi spuneți ce trebuie să facă prin intermediul unui apel clar și concis.

  1. Localizați, localizați, localizați

Este important să țineți cont de locația ecranelor dumneavoastră, indiferent dacă aveți o singură locație sau mai multe, astfel încât conținutul dumneavoastră să nu pară prea generic sau detașat. Încercați să creați conținut care este unic pentru fiecare locație în grafică și text.
Dacă sunteți un lanț hotelier, informați oaspeții despre vreme și evenimentele locale din zona înconjurătoare. În sălile de așteptare, afișați fluxurile ale știrilor locale.

  1. Joaca numerelor

Numerele sunt extrem de eficiente pentru a atrage atenția publicului și pentru a transmite mesaje. Creierul nostru le iubește, deoarece poate să citească și să împacheteze rapid informațiile în caractere scurte și ușor de consumat. Acestea dau credibilitate și specificitate conținutului dumneavoastră, în timp ce ocupă mai puțin spațiu decât cuvintele.
Câteva sfaturi rapide pentru utilizarea numerelor în reclama digitală:

  • Utilizați întotdeauna cifre arabe (1, 2, 3, 10 …), în loc să scrieți numerele cu litere(unu, doi…).
  • Când distribuiți statistici, utilizați date exacte atunci când puteți și evitați rotunjirea la cel mai apropiat zece. Numerele impare tind să fie mai credibile decât cele pare. Gândiți-vă la “creștere de 27% a vânzărilor”, spre deosebire de “creșterea vânzărilor cu 30%” – care sună mai precis și care sună prefabricat?
  • Utilizați numerele pentru a afișa impactul în social media, în cazul în care afacerea dumneavoastră este prezentă online, afișând un grafic cu aprecierile clienților.
  1. Luați în considerare contextul

Când creați reclama dumneavoastră, gândiți-vă la ecranul pe care va fi afișat. Unde se află ecranul? Cine se va uita la el? Răspunsurile la aceste întrebări ar trebui să ajute la determinarea lungimii și a substanței conținutului. Textele lungi și care durează mai mult de câteva secunde pentru citire vor fi utilizate pentru zonele de așteptare – semafoare, intersecții. Lăsați conținutul mai scurt pentru locurile unde clienții trec repede.

  1. Păstrați-l dinamic și proaspăt

Un element important care diferențiază panourile digitale de mediile tradiționale este capacitatea lor de a afișa conținut dinamic. Dacă afișați numai conținut static pe ecrane, de ce utilizați panourile digitale? Conținutul dinamic captează atenția, îi ține pe spectatori interesați și se întipărește în mintea lor.

Clienții au de 10 ori mai multe șanse de a observa conținuturile dinamice decât mesajele statice. Exemple de conținut dinamic digital atractiv sunt clipurile video, animații, cinemagraphs, time-lapse, feed-uri media sociale sau feed-uri RSS. Cele două din urmă sunt cel mai bun pariu pentru păstrarea conținutului dumneavoastră cât se poate de proaspăt și interesant, iar întreținerea este redusă. Cu toate acestea, dacă afișați contul social media al companiei dumneavoastră, asigurați-vă că îl actualizați!

  1. Folosiți imagini de înaltă calitate care reflectă estetica mărcii dumneavoastră

Doriți ca reclama dumneavoastră digitală să se ridice la standardele afacerii dumneavoastră. Încercați să utilizați numai fotografiile cu rezoluție mare, de înaltă calitate și atractive, mai ales dacă activați în domeniul sănătății și al frumuseții. Încercați să dimensionați imaginile cât mai aproape de dimensiunile rezoluțiilor ecranelor.

Dacă fotografiile dumneavoastră nu epatează, e de preferat utilizarea fotografiilor achiziționate de pe piața specifică, existând o selecție uriașă la prețuri rezonabile sau chiar  o mulțime de opțiuni gratuite.

Concluzie

Indiferent de ceea ce credeți, reclama digitală nu se termină la configurarea ecranelor. Pe măsură ce ecranele LED devin tot mai răspândite, este imperativ să optimizați conținutul reclamei dumneavoastră digitale astfel încât aceasta să vă influențeze pozitiv afacerea.

Urmând principiile enumerate mai sus, succesul va fi garantat!