Reguli de design pentru postere

Publicitatea outdoor are legi proprii!

Vă prezentăm mai jos 10 reguli ale designului posterelor, cu mai multe sfaturi de urmat pentru propria dumneavoastră campanie.

Acestea nu sunt obligatorii!

Dar sunt rezultatul experienței campaniilor de succes în outdoor.

  1. Obiectivul

Un poster trebuie să-și transmită mesajul rapid, chiar dacă este văzut în trecere. Nu încercați să transmiteți mai mult de un mesaj. Ce vrei să spui? Cui? Și cum? Numai cei care comunică în mod clar, trezesc interes și sunt observați.

  1. Efectul pe distanțe lungi

Lucru minunat la postere este că sunt mari. Și așa ar trebui să fie și mesajul tău. Cu poze atrăgătoare și titluri ușor de citit, puteți aborda trecătorii de departe. Acest lucru vă va ajuta ca mesajul să ajungă la mai multe persoane și să măriți timpul de vizionare.

  1. Elementele

Regula este: mai puțin este mai bine! Aveți grijă să nu derutați privitorul. Limitați-vă la maximum patru elemente active. Lăsați departe ceea ce puteți omite. Cu cât mesajul este mai ordonat și mai clar, cu atât mai memorabil și mai atrăgător.

  1. Aranjamentul

Plasați cel mai important lucru în mijlocul subiectului. Acesta poate fi produsul dumneavoastră sau chiar titlul acestuia. Din centru, privirea este îndreptată spre toate celelalte elemente.

  1. Titlul

Puteți spune foarte mult – sau ceea ce trebuie. Un titlu ar trebui să fie nu numai bun, ci și ușor de citit rapid. Nu folosiți multe cuvinte, ci cuvinte care rămân în memorie. Fie pentru că sunt amuzante și surprinzătoare, fie pentru că vorbesc din inimă.

  1. Cheia vizuală

Arătați ce propuneți! Utilizați cât mai mult din elementele grafice posibile pentru a vă evidenția produsul. La urma urmei, adesea o imagine spune mai multe decât o mie de cuvinte. Dacă oferiți un serviciu, faceți din titlul esența!

  1. Sigla

Sigla dumneavoastră este întotdeauna o parte importantă a comunicării. Prin urmare, logo-ul trebuie să fie cât mai mare posibil, bine contrastat și plasat în prima treime a afișului. Va rămâne în subconștientul  trecătorilor pe termen lung.

  1. Invitația la acțiune

Fiți zgârciți cu cuvintele, nu bombardați trecătorul cu informații! Dacă ați câștigat atenția spectatorului, spuneți-i unde să găsească mai multe informații, de exemplu o adresă web, o  linie telefonică sau un cod QR către magazinul online.

  1. Culorile

Puneți culoare în joc. Dar nu exagerați! Culorile captează atenția și exprimă stări de spirit. Dar prea multe nuanțe derutează. Limitați-vă la câteva nuanțe incisive și utilizați efecte complementare și de contrast.

  1. Contrastul de culoare

Lăsați culorile să vorbească. Fiecare culoare evocă diferite asocieri și sentimente. Selectați culorile care se potrivesc cu produsul și afacerea și sprijină mesajul și brandul firmei.