• Ecrane LED

    Viitorul inteligent al publicității!

  • Ecrane LED

    Panourile digitale – cunoscute ca ecrane LED, TV Screen sau Digital OOH – reprezintă cea mai versatilă și flexibilă formă de publicitate outdoor. Panourile digitale permit schimbarea mesajului publicitar oricând și ori de câte ori se dorește.

    Capabilitățile panourilor LED permit – pe lângă afișarea reclamelor – afișarea orei și datei, conținut condiționat (vreme, temperatură), integrare social media, afișarea timpului rămas până la un eveniment, actualizări live și multe altele.

Creează-ți propria campanie

Ai un produs nou și vrei să-l faci cunoscut? Lansezi o campanie de branding?
Vrei să promovezi un eveniment cultural, sportiv sau artistic ?
Intră în aplicație!
Aici vei putea să îți creezi propria campanie, de o zi, o săptămână, sau cât vrei tu!
Beneficiezi de ofertele noastre ”last minute”, de discounturi și de alte avantaje oferite la rezervarea on-line.

Amplasare Panouri LED

Ecranele noastre digitale sunt amplasate în locații unde conducătorii auto staționează timpi semnificativi – la semafoare sau intersecții, astfel încât volens-nolens privesc reclamele pe care le difuzăm.
Panourile LED sunt amplasate în zona centrală a orașului, pe artere intens circulate, atât  de către vehicule cât și de pietoni.

  • Flexibilitate – captivați consumatorii și dezvoltați un dialog cu aceștia prin posibilitățile creative nelimitate ale ecranelor digitale;
  • Promptitudine – permit actualizări instantanee ale mesajului publicitar, având capacitatea de a răspunde în timp real la evenimentele curente și condițiile de piață;
  • Versatilitate – impact orientat geografic și demografic în proximitatea beneficiarului;
  • Eficiență – optimizați cheltuielile publicitare și acționați sinergic cu alte mijloace media pentru a îmbunătăți rentabilitatea investiției;
  • În curând, posibilitatea derulării campaniilor cu conținut reactiv, care se adaptează mediului și audienței.

Amplasare: Poziționate pe amplasamente de trafic foarte vizibile, cum ar fi intersecțiile și bulevardele principale;

Dimensiuni: 8mp, 18mp;

Termeni contractuali: Spoturile digitale pot fi achiziționate într-o varietate de timpi de expunere și frecvențe: spoturi de 10 s, 12 s sau 15 s cu apariții la 2 minute sau mai rar; Perioade contractuale de la o zi până la un an; Achiziționate individual sau în rețea.

Un afișaj cu LED este un ecran plat, care utilizează diode emițătoare de lumină ca pixeli pentru un ecran video. Luminozitatea lor le permite să fie utilizate în outdoor fiind vizibile în soare. Sunt utilizate pentru firme și panouri publicitare.
Caracteristicile principale ale unui ecran LED sunt:

  • Pixel pitch – reprezintă distanța dintre LED-uri, pentru outdoor uzuală fiind între 6 și 16mm ;
  • Strălucirea – se măsoară în Nit. Acesta este unitatea de măsură a cantității de lumină pe care un ecran o transmite privitorului (luminanță). Se măsoară în cd/mp – candelă pe metru pătrat.
  • Unghiul de vizibilitate în plan orizontal și vertical. Acesta este – de regulă – peste 120 de grade;